Clientul are dreptul de retragere din Contractul la distanta si fara a invoca un motiv, altele decat cele prevazute de lege.
,,a) Conform O.U.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv."
Pentru a-si exercita dreptul de retragere in 14 de zile de la achizitie clientul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la intentia de retragere completand Formularul de retur disponibil AICI.
Perioada in care clientul are posibilitatea sa returneze orice produs cumparat este de 14 de zile de la preluarea produsului de la curier, adica de la data la care a intrat in posesia produsului.
In termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produselor returnate de Client, Vanzatorul are obligatia de a returna clientului valoarea produsului sau a produselor returnate.
Costul de retur este suportat de catre Cumparator! Adresa de livrare a returului este aceasi cu adresa sediului nostru adica Bucuresti strada Harpei numarul 3 Sector 5.
Utilizatorul are posibilitatea, dupa completarea Formularului de retur, sa livreze returul cu orice companie de transport colete la adresa mai sus mentionata (exceptie posta romana), in acest caz specificand pe documentul de transport (AWB) - retur MotoWolf.
1. COMPLETEAZA FORMULARUL DE RETUR AICI.
2. IMPACHETEAZA PRODUSUL IN PUNGA/CUTIA LUI ORIGINALA SI APOI PUNEL INTR-O ALTA PUNGA SAU CUTIE IN ASA FEL INCAT CURIERUL SA NU LIPEASCA AWB-UL DIRECT PE AMBALAJUL PRODUSULUI.
3. CHEAMA UN CURIER PENTRU A RIDICA PACHETUL SI NU UITA SA PRECIZEZI PE AWB-UL CURIERULUI ,,RETUR MOTOWOLF" .
4. PRODUSUL AJUNGE LA NOI, IL VERIFICAM SI VA VOM CONTACTA PENTRU RETURNAREA CONTRAVALORII SUMEI INTR-UN CONT BANCAR.
Pentru retururi sau înlocuiri de produse, oferim opțiunea de livrare tip SWAP, care presupune un schimb direct între produsul returnat și cel nou. Astfel, în momentul livrării noului produs, clientul va preda curierului produsul pe care dorește să îl returneze.
Condiții:
Produsul returnat trebuie să fie ambalat corespunzător și să respecte condițiile generale de retur (fără urme de utilizare excesivă, cu toate accesoriile și ambalajele originale incluse).
Curierul NU va putea preda noul produs dacă nu primește în același timp produsul returnat.
În cazul în care clientul nu are produsul pregătit pentru retur la momentul livrării, livrarea noului produs se amână și se va reprograma o nouă vizită.
Această metodă este menită să simplifice procesul de schimb și să reducă timpii de așteptare pentru ambele părți.
Menționăm că oferim transport gratuit pentru comenzile de peste 399 lei.( cu excepția comenzilor care includ produse din categoria „ulei motor” – în acest caz, transportul este gratuit la comenzi de peste 500 lei)
Totuși, pentru a putea menține prețuri competitive la produse, nu putem susține și costurile retururilor sau ale serviciului SWAP. De aceea, acest serviciu are un cost fix, transparent și corect, de 40 lei.
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii si cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata. Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.
a) Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor si deasemenea coletele care nu au fost ambalate corespunzator fapt ce poate duce la deteriorarea ambalajului in timpul transportului.
b) Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat.
c) Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind un serviciu de curierat rapid . Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. In cazul inlocuirii unui produs neconform motowolf.ro va suporta din nou costul de transport pentru expedierea noului produs.
d) Daca S.C. Pes Market S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Suma inapoiata nu include costurile de transport retur, in cazul in care transportul a fost suportat de catre motowolf.ro
e) Produsele ce se returneaza cu ambalajele originale deteriorate, cu banda adeziva lipite pe ele, rupte etc sau in orice fel ce nu permite ca acel produs sa fie considerat NOU, nu vor fi acceptate pentru retur, iar coletul va fi trimis inapoi catre expeditor. ATENTIE - Taxa pentru ambalajul deteriorat sau lipit cu banda adeziva/etichete autocolante este de 30 de lei
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
In anumite cazuri exista si posibilitatea de a inlocui produsele sau marimile prin schimb de colete. Acest aspect insa ramane la latiudinea noastra si nu reprezinta o obligatie pentru noi. Costul pentru acest serviciu este de 40 de lei (20 + 20 tur/retur)
Daca la primirea coletului ambalajul este rupt, deteriorat, spart va rugam sa faceti receptia continutului in prezenta curierului. In eventualitatea in care continutul a fost deteriorat in timpul transportului, curierul este obligat sa va intocmeasca un raport de dauna, in lipsa caruia nu va vom putea despagubi. Reclamatiile pentru produse lipsa din colet se pot inainta in decursul a maxim 3 zile de la data receptiei pachetului.
In toate situatiile de returnare, Produsele trebuie sa fie noi nefolosite, fara urme de utilizare, in starea in care au fost trimise catre Client, impreuna cu toate accesoriile, documentatiile si factura care au insotit produsul respectiv si de preferat in ambalajul original.
In eventualitatea in care Produsul achizitionat de catre client prezinta defecte sau vicii evidente de fabricatie, acesta va fi inlocui cu un produs nou fara defect in termen de 14 zile de la receptia produsului neconform de catre Vanzatator. Daca nu este posibila inlocuirea in cele 14 zile atunci vanzatorul va returna contravaloarea produsului Cumparatorului.
Pentru retururile acceptate de catre Motowolf, Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului/produselor returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice (in medie 48 de ore) de la data la care Vanzatorul receptioneaza produsul returnat de catre Client.
Suma respectiva va fi returnata clientului astfel:
In cazul in care clientul doreste o alta marime sau un alt produs fata de produsul returnat trebuie sa plaseze din nou o comanda noua pe site-ul Vanzatorului www.motowolf.ro sau sa specifice la Observatii in Formularul de retur produsul pe care il doreste, astfel dandu-si acordul pentru inregistrarea unei noi comenzi pe site-ul nostru.